ANPC
Aveți o problemă și nu știți cum să o rezolvați?
Inainte de a depune o reclamaţie vă rugăm să vă adresaţi în scris operatorului economic și să asteptati un răspuns din partea acestuia la adresa transmisă.
Daca nu primiţi răspuns într-un termen de timp rezonabil sau consideraţi că raspunsul vă încalcă drepturile conferite de lege puteţi depune o reclamaţie insoţită de adresa dumneavoastră, raspunsul operatorului economic si celelalte documente probatorii necesare instrumentarii reclamaţiei.
In cazul prestarilor de servicii in conformitate cu OUG 49/2009, art. 27 (2) prestatorul de servicii trebuie sa va raspundă in termen de maxim 30 de zile calendaristice. Raspunsul primit îl veti atasa sub forma pdf ca ultim document al reclamaţiei.
V-aţi adresat operatorului economic ?
ANPC vă poate sprijini în soluționarea acesteia, dacă este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protecția consumatorilor.
Cum faceți o reclamație?
Sugestii si reclamatii 0734 601 600